Onsdag!!

Hemskt vad veckan går fort nu för tiden. Iofs går den mesta tiden åt av att bara sitta och titta samt försöka förstå vad läraren/föreläsaren snackar om vilket går så där ibland känns det som. Fast idag skulle vi få ett prov som omväxkling (jippi!) och jag hade förberett mig riktigt mycket, bland annat genom att läsa själv igår mellan 6 och 9. Dock så blev det inget prov till min besvikelse. Har man pluggat så vill man ju trots allt ha nån form av mätesprov. Aja, kanske inte ska klaga allt för mycket...kan ju bli så att vi får ett till på fredag istället.

Resten av kvällen spenderades hos Jim P (om han får be) och fotbollstittande. Liverpool vann (1-0) så klart utan att briljera direkt. Alltid skönt att vinna utan att spela bra :)

Var med i Varbergs Posten idag med förresten!!

Kolla vad snygga jag och mina arbetskamrater är! :D (Fulla om inte annat) :P

Dagens P: Pelikan, fult djur men fult namn..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0