Nystartade blogg!

Idag (precis) startade jag min blogg. Får se om man lär sig nåt sköj och om man kan skriva nåt sköj! Har redan fått ett önskemål av Becca att ha nåt som kallas för Dagens P. Sagt och gjort, Dagens P blir det :D

Dagens P: Polis, finns egentligen 3 betydelser för polis. En sån som vill alla tänker på som försöker ha ordning i samhället, polis som i politik (kommer av grekiskan) och polis som i försäkringsbrev.
Det första jag tänker på när jag hört polis är Mikael Persbrandt. Därför blir det en bild på honom idag!
Persbrandt. Mannen,myten, legenden.

Kommentarer
Postat av: Agneta

Fun to see what your about to do =)

2008-11-23 @ 23:20:51
Postat av: Rebecca

Hejja Store P! :)

2008-11-24 @ 08:34:43
URL: http://glooria.blogg.se/
Postat av: Jimmy Nilsson

P.

2008-11-24 @ 23:30:26
Postat av: Niklas

Dagens P :D

2008-11-30 @ 17:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0