Ny dag, ny utmaning..

Hej igen..
Idag är det tisdag!! Och jag har gjort precis samma sak som igår. Det vill säga suttit på kurs och försökt förstå mig på reaktorfysiken. Helt lätt är det ju inte kan jag säga menmen..har bestämt mig för att jag ska klara det så det är upp till bevis imorgon på provet :/ ska spendera mestadelen av kvällen att sitta framför boken och läsa.
Så rolig är min dag idag :( Kommer inte på nåt roligt som hänt annars..fast dagen är ju inte slut än! :P

Dagens P: P-hus används till att parkera bilar. Det borde även vara Micke P:s hus kan man tycka.

Kommentarer
Postat av: Jimmy Nilsson

Micke P.



Jag är både stolt och nöjd över dina texter om P. Stolt för att jag är din vän, och nöjd pga att jag inte är ansvarig utgivare. Dina betraktelser är som en ljusstav på en Britney-konsert. Hur stort som helst. Om du fortsätter i samma anda, så kan du bli en av dom starkast lysande stjärnorna på den Varbergska himlen :)

2008-11-26 @ 07:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0