Långedagen

HHHHHHHHHHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Äntligen är denna j***a veckan snart slut! Slut på kurser och man kan börja arbeta på allvar igen! Gött det så det blir nåt gjort istället för att bara få sitta och höra på tjötet (även fast det är bra saker man lyssnar på så tröttnar man lite ibland). Menmen imorgon är det slut på det som sagt! :)

Idag så jobbade jag även över en stund (2 timmar) för att sedan spela innebandy med kompisarna. Lika kul som vanligt och sista matchen vände vi från 0-4 till 5-4 och gick hem med pokalen under armen (som vanligt för min del).
Nu ska jag försöka sätta upp extrasängen åt min lillebror som är på 200-dagars. Han tog sitt körkort igår förresten, grattis littlebrother! :D

Dagens P: Pokal, vet du inte vad det är så är du välkommen hem till mig..såna har jag gott om :P

Kommentarer
Postat av: John "The Butcher" Martinsson

Fin Buckla!



Du kan förresten få en buckla av mig också, vart på bilen vill du ha den?

;)

2008-11-28 @ 17:10:18
Postat av: Agneta

Buuu, sikken pokal. Har jag med hemma :P



Överlevde niss eller var du tvungen att poke:a på han? Och jaa, nu är du van vid folk som mässar framför dig, tänk då hur det är för mig (tredje året- wohoo!)

2008-11-28 @ 17:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0