En dag närmare fredag..

Då var tisdagen avklarad. Inga konstigheter, bara material som de säger på Ringhals just nu (nää, det gör dom inte men kunde lika gärna gjort det för det känns så) :P

Nu är det i alla fall en dag närmare fredag! Dagen då det är kurs hela dagen lång för att sen avslutas med jobb på Hajen fram till 20. Efter detta så är det dags för den årliga julfesten på såsen med Hajen/Kvantum!!!! Ska bli jäkligt sköj! :)

Nu har jag införskaffat de första julklapparna med. Tror jag kommer hinna med det i år igen. Förhoppningsvis.

Dagens P:
PP (polypropen), en plast helt enkelt som används i plastpåsar? :O
Hmm, det får bli två P idag bara för det. Paprika är mitt andra val bara för det är så gött :D

Kommentarer
Postat av: Agneta

Haha, reagerade först på "såsen"=sångarstriden, forkortning.

Sen reagerade jag på PP=pedellens pojke, dev folk som hjälper till med lokaler då man hyr dem...



Gött för dig med klapparna, jag har inte skaffat nån... får la åka in å knö med folk i Malme i helgen

2008-12-04 @ 20:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0